Vi har lansert en ny app til våre bedriftskunder. Appen, som heter HRS Bedrift, skal sørge for en enklere og bedre toveis-kommunikasjon mellom deg som bedriftskunde og oss.

Dette får du i appen

I appen kan du som kunde gjøre enkle bestillinger på for eksempel tømming av container, bestilling av bioposer eller andre henvendelser. Ønsker du bedre sorteringsgrad på bedriften eller prosjektet ditt, kan du be at vi kontakter deg.

En annen smart ting er at du i appen har god oversikt over tømmeruter i ditt/dine områder og hvilket avfall vi henter i ditt område.

Fra vår side vil du av og til få varsel dersom det oppstår noe spesielt eller vi har nyttig informasjon vi ønsker å få ut til våre kunder.

Hvem kan bruke appen?

Det er ingen begrensning på hvor mange personer fra hver arbeidsplass som har appen. Men det vil være mest hensiktsmessig at det er den/de som er naturlige kontaktpersoner for oss som har appen.

Hvilken informasjon samler vi inn via appen?

For å bruke appen, er det noe informasjon vi trenger fra deg som kunde:- Firmanavn – for å vite hvilken kunde vi snakker med.
Firmatelefon – hvor vi kan ringe for å nå noen på arbeidsplassen dersom vi har behov for å nå dere i åpningstiden deres.
Firmaets e-post – for å kunne svare på henvendelser.
Telefonnummeret på mobilen din – som er det nummeret du bruker for å kunne logge inn på appen med, få varsler fra oss og når du kontakter oss/vi kontakter deg direkte.

Opplysningene vi samler inn blir ikke brukt til annet forhold enn å kunne kommunisere med deg som kunde i appen. Dersom du sletter appen, fjernes også informasjonen du har lagt inn i appen fra våre systemer.

Her kan du laste ned appen på din mobil

Her kan du laste ned appen, HRS bedrift, for Iphone: HRS bedrift
Her kan du laste ned appen, HRS bedrift, for Andorid: HRS bedrift